Wyniki wyszukiwania dla zapytania: przyciemnianie szyb Konin

no wiec...
przyciemnianie folia nie jets az takie drogie, choc kilkaset zlotych trzeba przeznaczyc na montaz. Jesli nie robiles tego wczesniej, to lepiej jedz do jakiejs firmy, bo samemu, nawet jesli dobrze ja nalozysz, to bedziesz mial ryski. Ja tego nie polecam, sam robilem i wygladalo beznadziejnie. a Juz napewno nie zabieraj sie samemu za np tylna szybe, ktora jest mocno wygieta - niec z tego nie bedzie

Co do piecowki, to w Koninie tego nie zrobisz. Z tego, co wiem, to najblizsza taka firma jest w Warszawie, a nastepna w Krakowie. Plusme tego jest to, ze Policja nic ci nie moze zrobic, nawet jesli masz wszystkie szyby przyciemnione. Nie wiem, jak to wyglada, bo nie widzialem jeszcze takiego auta. Jak sie orientowalem, to do Fiesty kosztowalo to 600zl na 5 szyb.

pozdro


zastanawiam sie jak przyciemniacie szyby czy folia czy piecowo ile kosztuje taki luksus gdzie to mozna wykonac w koninie , i ile to wyniesie . Jeszcze jedno jeżeli robicie to sami to zastanawiam sie czy robicie to jak większośc na wode z płynem ??

Planowałem tę podróż od dawna.
Dyskutowaliśmy już tu kiedyś o moich problemach z zakupem biletu relacji
Katowice - Sosnowiec przez Wrocław, Poznań, Warszawę, Idzikowice.
Ostatcznie po uzyskaniu pozytwnej odpowiedzi z Dyrekcji PKP IC udało mi się
taki bilet kupić, plus oczywiście 3 miejscówki i 16 września wyruszyłem o
godzinie 7.34 z Katowic. Ex3810 "Barbakan" prowadzony przez EP07-16?
przyjechał punktualnie i po chwilowym postoju wyruszył w kierunku Szczecina.
Pociąg zestawiony był z 4 wagonów klasy 2, Warsu oraz ostatniego wagonu klasy
1, w którym miałem przyjemnosć jechać. Zdziwiło mnie, że wagon klasy 1
obsadzony jest w 90%. W okresie od 26 czerwca do 4 września tj. w okresie
kursowania pociągu do Świnoujścia posiada on 3 wagony klasy 1 i jeszcze 2
wagony klasy 2. Widać jednak, że jedna jedynka na takiej trasie to ewidentnie
za mało. Zwykle staram się rezerwować miejsce dużo wcześniej, aby siedzieć
przy oknie. Tak się też stało tym razem. Ale rudno oczekiwać, żeby tak
atrakcyjne miejsce było puste, musiałem więc przeprosić tęgą panią posiadającą
miejscówkę na miejsce środkowe naprzeciwko o ustąpienie mojego miejsca. Była
tym bardzo zaskoczona i resztę podróży patrzyła na mnie wilkiem.
Pociąg punktualnie zaliczał kolejne przystanki, a więc Zabrze, Gliwice,
Kędzierzyn Koźle. W Kędzierzynie widziałem ET22 w nowiutkim malowaniu
granatowo-żółtym. Ciekawe do kogo należała? W międzyczasie słońce wzeszło już
dość wysoko i zaczęło się robić gorąco,  wentylacji żadnej, a okna nie za
bardzo można było otworzyć bo huk i podmuch powietrza przeszkadzał innym
pasażerom. W Opolu wysiadła tęga, napuszona Paniusia i dosiadł się miły
dziadek, który jak się zaraz okazało jest emerytowanym mechanikiem i ma
niejedno do opowiedzenia. Opowiadał o parowozach, o wypadkach kolejowych o
prowadzeniu elektrowozu i o budowie lokomotyw. Ciekawa przygoda.
Do Wrocławia pociąg przyjechał z kilkuminutowym opóźnieniem i po chwili
postoju wyruszył w kierunku Poznania. Odcinek Wrocław-Leszno ze względu na
ostre słońce spędziłem w Warsie. Tam było chłodno i przyjemnie, więc spokojnie
zjadłem śniadanie i przeczytałem PKP Kurier, którego we wszystkich pociągach
PKP IC wszędzie pełno. Mimo, iż w Lesznie mieliśmy około dziesięciominutowe
opóźnienie do Poznania Barbakan przyjechał tylko kilka minut po czasie. Pociąg
wjechał na peron 5. Po opuszczeniu wagonu moim oczom ukazał się znany z Train
Simulatora (trasa "Poznań - Zbąszynek") budynek dworca. Zaskoczyło mnie tak
dobre odwzorowanie dworca jak i komunikatów dzwiękowych w grze komputerowej.
Po obejrzeniu budynku dworca, udałem się na peron 2 skąd o godz. 12.45 miał
odjechał ekspres 8110 "Mewa" relacja Szczecin - Warszawa. Zanim
przyjechała "Mewa"  peronu 2 odjechał osobowy do Kutna, zestawiony z
piętrowych wagonów i EP07. Wagony wyglądały na nowe, albo wyremontowane,
ponieważ miały przyciemniane szyby i świeżą farbę. Wogóle przejeżdżając przez
Poznań zauważyłem, iż tamtejszy tabor w dużej części ma świeże malowanie. Mewa
przyjechała punktualnie. Wszystkie wagony w nowym malowaniu INTERCITY,
niestety wnętrze jak w poprzednim pociągu. W korytarzu przy drzwiach smród z
kibla a przedziały bardzo duszne i stosunkowo ciasne jak na 1 klasę, która i
tym razem była w 90% obsadzona. Ze Szczecina pociąg przyciągnęła EP07-110, ale
jak wiadomo na stacji Poznań Główny pociąg zmienia kierunek jazdy, więc z
drugiej strony przyczepiono EP08, której numery nie udało mi się zobaczyć,
jako że od razu zapakowałem się do swojego wagonu. Pociąg ruszył punktualnie i
 zasadzie do samej Wa-wy nic ciekawego za oknem nie było. Dwa postoje Konin i
Kutno. Tuż za Poznaniem Pani siedząca naprzeciwko mnie wyjęła pudełko z
żarciem z KFC i całe przedział wypełnił się smrodem kurczaka z frytkami, co w
połączeniu z temperaturą panującą w przedziale, nie było zbyt przyjemne. A
ponieważ Pani nie pozwoliła otworzyć okna bo jej wiało, a ja nie chciałem się
awanturować na początku podróży poszedłem do WARSU na zimny soczek. Pociąg
przyjechał na Centralny o czasie, a ponieważ do odjazdu IC 1401 "Ondraszek"
pozostało 45 minut pokręciłem się trochę po dworcu. Znalazłem punkt, gdzie
wyciskają soki ze świeżych owoców, co szczególnie mnie ucieszyło. Potem udałem
się na peron 3 skąd miałem wsiąść do Ondraszka, ay odbyć ostatni etap swojej
całodziennej podróży. Przy okazji widziałem odjeżdżający BWE. Pomyślałem, że
wszystkie ekspresy mogłyby mieć takie wagony, i że za rok muszę się nim
przejechać. W międzyczasie odjechały jescze dwa IC i wjechał prowadzony przez
EP09-010 Ondraszek. Wreszcie odetchnąłem. Klimatyzowany wagon przedziałowy 1
klasy. Wygodne twarde siedzenia, przedziały chyba 1,5 raza większe od tych w
ekspresach i tylko jeszcze jedna osoba w przedziale. Ta podróż była prawdziwą
przyjemnością i wypoczynkiem. Nawiasem mówiąc IC Górnik ma jeszcze
wygodniejsze fotele w wagonie przedziałowym 1 klasy. Jazda po CMK w
zachodzącym słońcu to wyjątkowa przyjemność, tymbardziej, że wagon był tak
wyciszony, że słychać było w zasadzie tylko pracę wentylatorów. Mój
współtowarzysz podróży cały czas rozmawiał przez komórkę i zamawiał piwo do
przedziału. Kondi miał problem z odczytaniem mojego biletu, stwierdził, że
jest to bilet w drugą stronę, ale kiedy kazałem mu dokładnie przeczytać
relację, stwierdził, że faktycznie bilet jest prawidłowy. A podobno załoga IC
PLUS miała być "specjalnie przeszkolona". Podczas podróży odwiedziłem
oczyiście WARS, który w tym pociągu swoim standardem, menu, obsługą i
oczywiście cenami znacznie przewyższał wagony resteuracyjne poprzednich
pociągów. Do Sosnowca Ondraszek przyjechał spóźniony 15 minut z powodu postoju
w Zawierciu.

Podsumowując, przejechałem 951 km, w ciągu prawie 12 godzin. Jechałem trzeba
pociągami obsługiwanymi przez PKP IC. Za bilet normalny 1 klasy wg taryfy EX
zapłaciłem 123 zł,plus 45 zł za miejscówki (10+10+25). Gdybym teraz skorzystał
z promocji superbiletów, to w sumie kosztowałoby to mnie tylko 6 zł taniej.
Najbardziej zadowolony byłem z podróży Ondraszkiem, którego standard odbiega
znacznie od Exprzesów. Tamte niewiele odbiegają od zwykłych pośpiechów. Za rok
spróbuję przejechać jakąś inną okrężną trasę.

Pozdrawiam

Paweł


Listę sporządził:

Samochodziki z videoradarem.

Miasto
Marka i numer rejestracyjny
Uwagi
Warszawa
stalowo - niebieski Mercedes W 124 260 autom. WIA 4452

wiśniowy Volkswagen Golf III

granatowy Volkswagen Vento
Puławska w strone Wilanowa i Konstancina

granatowy Volkswagen Vento WAD 5782

szary Volkswagen Vento, WAD 8745
Aleje Niepodleglosci

granatowy Renault Megane hatchback 1.6e -
WXB 534N

zielono - niebieski Renault Megane Classic 2.0 WXB 535N

biały Renault 21 WGA 7503

burgundowy Polonez Caro Plus WXC 167L
Warszawa - Radzymin
   granatowy Ford Mondeo V6 WXB 3975
   czerwony Polonez WGA 8176
(aparat fotograficzny)
  ciemnogranatowy Volkswagen Passat
WXZ 7293
trasa katowicka
  ciemnozielony Ford Mondeo WX(F) 714S
  ciemnozielony Ford Mondeo WXF 713S
  granatowy Ford Mondeo WXB 3(48)S
trasa Warszawa - Gdańsk
Białystok
biały Volkswagen Vento BTO 4321
  czarny Ford Mondeo Sedan BIM 4273
  Ford Mondeo
Biała Podlaska
ciemnogranatowy Volkswagen Passat BPE****

Bielsko Biała
biały Volkswagen Passat

  biały Volkswagen Golf
trasa Cieszyn - Bielsko Biała
Bydgoszcz
biały Volkswagen Vento BDK 7406

grafitowy Volkswagen Golf III

biały Volkswagen Golf III

niebieski Polonez
(aparat fotograficzny)

niebieski Polonez Caro

Bytom
jasno - błękitno - metaliczny Opel Vectra KAT 588N
przyciemniane szyby
Droga wylotowa Bytom - Wrocław
Chełm
wiśniowy Volkswagen Vento CMC1101

Ciechanów
ciemnozielony Ford Mondeo CAI 2934

Częstochowa
biały Volkswagen Vento CEG 0993

   kremowy Volkswagen Vento
   ciemnozielony Ford Mondeo
Gorzów Wielkopolski
granatowy Volkswagen Vento GWH ****

Gliwice
granatowy Volkswagen Passat
głównie trasa do Bytomia
   jasnoniebieski Opel Vectra
głównie trasa do Bytomia
Jelenia Góra
szarobrązowy Volkswagen Vento JGA 3499
Katowice
czerwony Volkswagen Golf
trasa Katowice - Tychy
   burgundowy Volkswagen Golf KD* ****
trasa Katowice - Pszczyna
   granatowy Ford Mondeo KBA 724N
trasa Katowice - Wisła
/rejon Mikołowa/
Kielce
zielony Ford Mondeo V6 KEC 0623
Konin
bordowy Volkswagen Passat

Koszalin
biały Volkswagen Vento KGF (7658 albo 7685)

Kraków
czarny Volkswagen Passat KVC 3134

  ciemnozielono - metaliczny Ford Mondeo
KVS 9345
często spotykany na wylocie
autostrady Kraków - Katowice
  granatowy Volkswagen Passat KWD 3159
Lublin
ciemno niebieski metalik Volkswagen Passat
LLV ****
trasa na Puławy

grafitowy Volkswagen Vento LLL ****

granatowy Ford Mondeo V6

Łódź
granatowy Volkswagen Passat LFI 4593

szary Volkswagen Passat

   grafitowy Volkswagen Vento LFG 2401
   stalowy Opel Vectra LWE 0753
Nowy Targ
ciemnoniebieski Ford Mondeo NAZ 2864
trasa Rabka - Zakopane
Olsztyn
wiśniowy Volkswagen Vento

Opole
czarny Ford Mondeo ODR 8019
autostrada Opole - Wrocław
Ostrołęka
bordowy Volkswagen Vento OSN 9827

Piła
wiśniowy Volkswagen Passat PAO ****

Piotrków Trybunalski
granatowy Volkswagen Vento

Płock
czerwony Vokswagen Vento

Płońsk
wiśniowy Volkswagen Passat CAA 73(1)3
woj. ciechanowskie
Poznań
grafitowy Polonez Caro Plus PZF 964F

granatowa Toyota Celica PZF ****

   granatowy Volkswagen Golf
Puławy
ciemnozielona Daewoo Nubira
trasa Lublin - Puławy

srebrno - metaliczny Polonez Caro

Radom
granatowy Volkswagen Golf III RAB 6952
trasa Radom - Kielce

ciemno granatowy Ford Mondeo V6 RAA 374G
trasa Radom - Jedlińsk

bardzo ciemno granatowy Volkswagen Golf III
RAA ****
trasa Radom - Lublin
  ciemnozielony Ford Mondeo
Rzeszów
biały Volkswagen Golf III RWA 2178
Zmiana numerów! Poprzednie numery to:
REB 5268, ale to ten sam samochód.

zielony Citroen Saxo RWL **69
proszę o potwierdzenie !!!

bordowy Volkswagen Passat
  ciemno zielony Ford Mondeo RWD 6558
Siedlce
czerwony Volkswagen Vento
trasa Siedlce - Mińsk Maz.
Sierpc
granatowy Ford Mondeo sedan
PBM 9424
trasa do Torunia pomiedzy Sierpcem i Lipnem
Skierniewice
bialy Volkswagen Vento SKH 3414
Tarnów
biały Volkswagen Vento
Toruń
biały Volkswagen Vento TUX 9021

Ustka
wiśniowy Volkswagen Passat SLG 5866

Włocławek
wiśniowy Volkswagen Vento WKC ****
   ROZBITY !!!!!!!!!!!!!
   ciemnozielony Ford Mondeo WEB ****
Wrocław
wrzosowo metaliczny Chrysler Neon

Wrocław
Ford Mondeo WCX 1497

granatowy Ford Mondeo Kombi
   (nowy model)

biały Volkswagen Vento WOY 6429

Zamość
czerwony metalik Volkswagen Passat
ZAN 0911

Zamość
wiśniowy Volkswagen Vento

Zielona Góra
szarogranatowy Volkswagen Passat ZEB 4754

   czerwona Toyota Corolla
  ciemno śliwkowy Ford Mondeo ZEB 4774
Świebodzin - trasa na Świecko